عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



از مطالب وبلاگ خوشتان آمد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 238
بازدید کل : 41883
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



دریافت كد ساعت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 33
:: کل نظرات : 16

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 58
:: بازدید ماه : 238
:: بازدید سال : 1064
:: بازدید کلی : 41883

اشتباه داوری با اهانت بازیکن فولاد تکمیل شد ، مسابقات فوتبال هفته سیزدهم لیگ برتر تحت الشعاع حساسترین بازی یعنی مسابقه تراکتورسازی با فولاد اهواز بود روزی که زمین و زمان دست به دست هم داد تا تراکتور را از صعود به صدر جدول محروم
سازد ، سه امتیاز تراکتور به خاطر اشتباه داوری به یک امتیاز تبدیل شد و دو  امتیاز آن به جمع سه امتیاز اشتباه داوری بازی پرسپولیس اضافه شد، در سیزده بازی 5 امتیاز مسلم از تراکتورسازی سلب شده است ، هنوز داغ داوری
آقای ترکی در بازی تراکتور با استقلال در دو سال قبل زنده است ، همان اشتباه داوری که تراکتور را از قهرمانی به نایب قهرمانی تنزل داد و امسال آیا اشتباهات داوری تراکتور را از قهرمانی محروم نخواهد ساخت ؟

آیا می توان با استناد به جمله اشتباه داوری جزوی از بازی است از مسئولیت ها فرار کرد ، گاها این توجیه موجبات بدبختی تیم ها و هدر رفتن سرمایه ها بخصوص سرمایه های انسانی را موجب می شود . سرخوردگی که در علاقمندان به تیم
ها و فوتبال ایجاد می شود ، نقض غرض فوتبال نیست ؟

مسئولینی که معتقدند می بایست از طریق فوتبال به جامعه شادابی و نشاط تزریق  گردد چه حرفی برای این فوتبال دارند ، فوتبالی که موجب غم و اندوه هواداران شده و سرافکندگی مسئولین را همراه دارد ، واقعا می شود با وجدانی
آسوده بخواب رفت در حالیکه خواب چندین صد هزار هوادار صادق و عاشق یک تیم آشفته شده است . بازهم یک سوال داریم اگر امسال به خاطر اشتباهات داوری تراکتور قهرمانی را از دست بدهد تکلیف چیست ؟ لطفا مسئولین پاسخ بدهند ؟

تراکتور-کلوب

 

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: تراکتور , تراکتور , تراکتور ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : سه شنبه 30 مهر 1392

فدراسیون فوتبال با شمشیری دو دم بر دست زور بازویش را به رخ باشگاه تراکتورسازی می کشد ، اشتباهات داوری را توجیه و از آنها حمایت می نماید ، حقوق تراکتورسازی را پایمال و حرمت هوادارانش را پاس نمی دارد ، سرمایه سوزی و فرصت سوزی را یکجا انجام می دهد ، این اعمال فدراسیون علاقمندان را از فوتبال فراری خواهد داد ، در سایه سیاستهای استعداد کش و هوادار گریزان برخی مسئولین دور نخواهد بود روزی که ورزشگاه ها خلوت و ناچار خواهند بود حتی برای بازیهای ملی نیز مثل کشورهای حوزه خلیج فارس جهت جذب تماشاگر جایزه خودرو اختصاص دهند .
منطق برخی مسئولین این است که به صورتتان سیلی می زنیم ، چشمتان را در می آوریم و به خاطر اینکه اعتراض نکنید لب هایتان را می دوزیم ، سرتان را می بریم و حق ندارید حتی دست و پا بزنید و سپس لبخند نثارتان می کنیم ، چه لبخند ملیحی ماشاالله ...
حقوق تراکتورسازی چندسالی است پایمال می شود ، دو سال قبل داور (محسن ترکی) در مقابل استقلال سر تراکتور را برید و قهرمانی را از تراکتور گرفت ، امسال در هفته اول در مقابل پرسپولیس مورد ظلم داور واقع شدیم ، کسی ناراحت و مکدر نشد ، بدون جنجال و شانتاژ و اتهام زدن به کسی از طریق مجاری قانونی دو نامه اعتراض به مسئولین ارسال کردیم ، بعد از سیزده هفته کسی به ما پاسخی نداده و ما هنوز علت آن را نمی دانیم ، آیا در فدراسیون قانون حاکم نیست و یا اینکه قانون خاصی حاکم است که وقتی به اشتباه فاحش و تاثیرگذار داور و اهانت بازیکن فولاد خطاب به هواداران اعتراض می کنیم دفاع ما در عرض یک شب خجالت آور خوانده می شود .
فدراسیون فوتبال در عرض چندین ماه نتوانسته اختلافات کمیته داوران با دپارتمان داوری در داخل یک مجموعه را حل کند حال چگونه خواهد توانست تا مسایل داوری مملکت را مدیریت نماید ، حال باید مردم قضاوت کنند کدام خجالت آور است .
مصادره کردن به ناحق 6 امتیاز تراکتورسازی در سیزده هفته آیا در پایان فصل قابل جبران خواهد بود ؟
مردم انتظار داشتند از تراکتورسازی که مظلوم واقع و پیروزی آن توسط داور به تساوی تبدیل شده و به هواداران آن توهین شده عذرخواهی می کردند نه اینکه یک امتیاز هم کسر می کردند .
کمیته انضباطی با محروم کردند بازیکن فولاد اعتراف کرد که داوری بازی ظلم دیگری را در حق تراکتور اعمال کرده است ، همه کارشناسان معتقدند که مهاجم هتاک فولاد باید در دقیقه 36 بازی اخراج می گردید و تیم فولاد ده نفره می شد و آیا سرنوشت بازی تساوی بود ، یک پنالتی و یک عدم اخراج اهدایی داور به حریف تراکتورسازی بود .
اینک مسئولین شمشیر از رو بسته اند و عذرخواهی و مسئولیت پذیری جای خود را به هجوم و قلع و قمه داده است . اقدامات باشگاه در احقاق حقوق تیم و هواداران ابتر و راه به جایی نمی برد ، با این روند ما خوف آن را داریم که حتی سهمیه آسیا را از دست بدهیم . تراکتور که باید با چندین امتیاز در صدر می بود حالا چهارم است . در آستانه بازی با استقلال هواداران را نقره داغ کردند تا زهر چشم بگیرند بلکه هواداران به استادیوم نیایند و تیم را تنها بگذارند ، شمشیر داموکس را بالای سرمان گذاشته اند تا با کوچکترین حرکت بر فرقمان فرود آید و سر از بدن تراکتور جدا نماید ، حق حرکت سلب شده و نمی دانیم تکلیف چیست ؟ 

تراکتور کلوب



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: تراکتور , تراکتور , تراکتور , تراکتور , تراکتور , تراکتور , ,
:: بازدید از این مطلب : 1243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : سه شنبه 30 مهر 1392

قانون آنلاین- درحالی که تراکاورسازی در یکی دو روز اخیر درگیر تصادف مهدی کریمیان بود، امروز هم خبری از این تیم منتشر شد که می تواند روی عملکرد فنی تراکتور تاثیر منفی بگذارد. ماجرا از این قرار است که مجید جلالی امروز طی نامه ای به باشگاه، دو بازیکن تیمش را دراختیار باشگاه قرار داد که اصطلاح فوتبالی اخراج است.

پس از برگزاری تمرین روز گذشته تراکتورسازی مجید جلالی طی نامه ای به باشگاه میثم بائو و سید محسن حسینی را در اختیار باشگاه قرار داد.�

​سیدمحسن حسینی دیروز مصاحبه ای کرده بود که در آن از تونی اولیویرا و عملکرد او به شدت تمجید کرده بود و یک بار هم در مصاحبه ای باشگاه را تهدید کرده بود که فقط تا نیم فصل برای دریافت مطالباتش صبر می کند. او در گفت وگو  با اوج نیوز  مدعی شده بود که فقط تونی قابلیت فنی اش را درک می کرد.

شایعه شده بود این دو بازیکن دچار اختلافاتی شده اند اما حسن آذرنیا سرپرست تراکتورسازی در این ارتباط به فارس، گفت: «بحث اختلاف وجود نداشته است و بائو و حسینی به دلیل بی انگیزگی در تمرینات از سوی کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفتند تا مسئولین تیم در ارتباط با آنه ...

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : میثم
ت : سه شنبه 15 مرداد 1392

گسترش فولاد در اولین بازی لیگ با ارایه یک بازی قابل قبول نتیجه را3بر2 به استقلال واگذار کرد.

سرمربی گسترش فولاد بعد از پایان بازی گفت: «من به زرگر داور مسابقه با احترام گفتم که اگر سوت‌هایی که به ضرر ما می‌زد به نفع استقلال بود آیا این مسائل را هم تکرار می‌کرد؟ در دقیقه 92 کرنری به نفع ما گرفته شد که من به او گفتم اگر این موضوع برعکس بود باز هم سوت پایان بازی را می‌زد که او جوابی نداشت که بدهد. البته ما باختیم و در مورد داوری صحبت نمی‌کنم در واقع مقصر هم داوران نیستند. مقصر مسئولان ما هستند که نفری در فدراسیون ندارند. مسئولین استانی ضعیف هستند. مدیران ورزشی استانی زیرآب یکدیگر را می‌زنند اما در اصفهان چنین مسائلی وجود ندارد و مسئولان از یکدیگر حمایت می‌کنند و به نایب‌رئیسی هم می‌رسند.»



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : جمعه 4 مرداد 1392

مجيد جلالي پس از شکست يک بر  صفر برابر پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: بازي خوبي انجام داديم و با  وجود 10 نفره بودن مالکيت توپ بيشتري داشتيم اما آنقدر خوب نبوديم که برنده  شويم و آنقدر بد هم نبوديم که ببازيم. از بازيکنانم ممنون هستم. بعد از 10  نفره شدن سعي کرديم با آوردن بازيکناني بازي را به تعادل بکشيم ولي  متاسفانه در يک لحظه بازي را از دست داديم و در اولين بازي خوب بازي کرديم و  هفته‌هاي آينده تلاش مي‌کنيم که بهتر بازي کنيم و هواداران‌مان را خوشحال  کنيم. وي در مورد داوري مسابقه گفت:  وقتي بدانيم داور بي قصد و غرض است مي‌توان اشتباهاتش را قبول کنيم اما  وقتي داور لجبازي مي‌کند را نمي‌توانيم اين مسئله را تحمل کنيم. اشتباهات  داوري را صبورانه تحمل کرديم. وقتي لجبازي مي‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است.  سرمربي تراکتورسازي در مورد  عملکرد تاکتيکي‌اش در نيمه دوم گفت: قبل از اوردن ربيع‌خواه به زمين  پرسپوليس از سمت راست خيلي حمله مي‌کرد و با آوردن او بازي را بالانس کرديم  و با اينکه 10 نفره بوديم و يار اصلي‌مان را هم از دست داديم بايد بگويم  خوب کار کرديم هرچند در خط حمله دست‌مان باز نبود.            

 

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : پنج شنبه 3 مرداد 1392

بر اساس خبر های دریافتی هواداران تراکتور سازی برای این بازی قصد دارند هماهنگ با تیم محبوب خود با پیراهن ها وشال وپرچم  های سفید رنگ در استادیوم آزادی حاضر شوند ، این اقدام در حالی است که در فصل نهم ودهم نیز چنین برنامه ای عملی شد ، اینک در استانه بازی افتتاحیه مانند دو تیم پرسپولیس وتراکتور سازی هواداران این تیم برای متمایز نشان دادن خود از هواداران قرمز پوش میزبان ( پرسپولیس ) با پیراهن ها و پرچم های سفید که هماهنگ با پیراهن دوم تیم تراکتور سازی است وارد ورزشگاه خواهند شد.

                          tractorfc.com       



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : سه شنبه 1 مرداد 1392

 

   



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : یک شنبه 30 تير 1392

کریم انصاریفرد مهاجم اردبیلی تیم پرسپولیس تهران با عقد قراردادی یکساله به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست. کریم انصاری‌فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در اولین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و اولین گل ملی خود را ثبت نمود. انصاری فرد سابقه آقای گلی لیگ را نیز در کارنامه دارد بطوریکه با به ثمر رساندن ۲۱ گل در لیگ یازدهم عنوان آقای گلی را نصیب خود نمود. این مهاجم ملی پوش به زودی به تمرینات تراکتورسازان ملحق خواهد شد.

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: انصاریفرد تراکتوری شد , هواداران تراختور ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : سه شنبه 25 تير 1392

بعد از رای کمیته انضباطی تمام تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز در حالت تعلیق قرار داشتند که با رای کمیته استیناف، فعالیت تمام تیم‌های ورزشی باشگاه شهرداری تبریز تعطیل شده و سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز تنها به ورزش همگانی محدود خواهد شد.

نوین  شهردار تبریز گفت: آماده واگذاری تمام تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز هستیم و در صورت عدم استقبال، امتیاز تیم‌های ورزشی را به سازمان ورزش و جوانان استان واگذار خواهیم کرد.

وی افزود: آقای کفاشیان امروز در تبریز و در افتتاح ساختمان هیئت فوتبال استان می‌گوید که پرونده را مطالعه نکرده و  از رای کمیته استیناف خبر ندارم و در همان زمان رای کمیته استیناف  اعلام می‌شود.

نوین با انتقاد از عملکرد کفاشیان و حسن‌زاده گفت: حکم تیم شهرداری تبریز به تاریخ پیوست و در مورد عملکرد فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آیندگان قضاوت خواهند کرد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: شهرداری تبریز , نوین , شهردار تبریز , تیم فوتبال شهرداری تبریز , شهرداری تبریز , نوین , شهردار تبریز , تیم فوتبال شهرداری تبریز , شهرداری تبریز , نوین , شهردار تبریز , تیم فوتبال شهرداری تبریز , شهرداری تبریز , نوین , شهردار تبریز , تیم فوتبال شهرداری تبریز , شهرداری تبریز , نوین , شهردار تبریز , تیم فوتبال شهرداری تبریز , ,
:: بازدید از این مطلب : 693
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : یک شنبه 2 تير 1392

 

خروجی های تراکتور در فصل نقل و انتقالات:1.قاسم دهنوی 2.سید مهدی سیدصالحی 3.مهدی ثابتی4.محسن فروزان

 

ورودی های تراکتور در فصل نقل و انتقالات: 1.حامد لک 2. محسن دلیر 3. میثم بائو 4.سعید دقیقی 5.علی کریمی 6.داوود نوشی صوفیانی

                                       



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 740
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : میثم
ت : شنبه 1 تير 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 تبادل لینک هوشمند 
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آذربایجانو آدرس tabriz-city.LXB.ir  
لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com